24 Ekim 2010 Pazar

dekorasyon çalışmaları


nezamanki işimi son ana bıraksam mutlaka ve mutlaka olece ''kalakalmışımdır''.
fakültede hangi sınava günügününe çalışmadıysam ''kalmış'',yola çıkarken plan yapmadıysam ortada ''kalmış'',alelacele bişiler hazırlayayım dediysem elime yüzüme bulaştırmışımdır:))
hani ole hep anlatılan şanslı kişilerden olamadım hiç.şölee şanslıydım işim rast gitti,böle cuk diye oturdu yemek,şöle denk geldi şuna rastladım bunla tanıştım gibi gibi.....
dekorasyonla feng shuiyle bi dönem içiçeydim.
ara bugün itibariyle bitmiştir ey blog.
bakalım neler çıkacak bu hevesten:)
hemen yarın ev alıyor olmasamda şimdiden hazırlanıp bugünün işini bikaç ay sonraya bırakmıcam:)
insan bir kez ev alıyor dimi ama yada en azından ben olee...

4 yorum:

Hande dedi ki...

Elifcim, en iyisi hazırlıklı olmak, ev alınca ilgilecek iş çok bu aradan çıkmış olur :)

elif dedi ki...

aynen handecim.el ayağa dolaşmaktansa önceden hazırlıklı olmak en iyisi:)

CEPAYNASI dedi ki...

hazırlıklı olmak,kafanda alınacak,yapılacak,yerleştirilecekleri oturtmak işe yarıyor...
feng shui ile ilili paylaşacaklarını bekliyorum:)
sevgiler...

elif dedi ki...

cepaynası kendimi küçük çocuk gibi hissediyorum.şurdan kes burdan not al.evcilik oynucakmış gibi:)feng shui ile ilgili ev bi ortaya çıksın ondan sonra bol bol paylaşıcam.(evin yapısı,alanları,kapı pencereleri,mimarisi vs çok etkili çünkü yapılacak dizaynda.)
sevgiler..