3 Ocak 2011 Pazartesi

200 bin tl=özgürlüğüm

evet yanlış okumadınız.
özgürlüğümün,kızımı babasıyla büyütebilmemin,yeniden çekirdek aile olabilmemin bedeli 200.000 tl.
bu parayı bulmam lazım.
herşeyimi veririm bunun için.10 yıl boşa çalışırım.aç olurum açıkta kalırım ama bulmak için herşeyi yaparım.ama bugün hangi bankayla konuştuysam herkes ağız birliği yapmışcasına hayır dedi.
bu kadar yüksek miktar verilemezmiş,verilsede maksimum 48 ay vadeli olurmuş.buda ortalama 6,5 milyara denk geliyor.
çıldırıcam,2 gecedir uyumuyorum.gündüzleride ağlıyorum..
danışacağım kimse yok.
aklıma sizler geldiniz.
ben nasıl,bir bankadan bu kadar kredi çekebilirim.
randevu alsam ,genel müdürleriyle konuşsam,halimi anlatsam.eşimin kızımın hallerini anlatsam.istedikleri herşeye imza atsam.burda aklıma gelen herkesle görüşcem.belediye başkanına çıkıcam.isterlerse kovsunlar..umrumda değil..
mümkünmü bu krediyi alabilmem ?
ne yapmalıyım.akıl verin,ümit verin nolur?

7 yorum:

Deli Anne dedi ki...

verecek aklım yok ama duam var sizin için.. Allah yardımcınız olsun.. inşallah küöçük kızınızın hatrına Mevlam sizi zordan çıkarsın.. kolaylıklar.

nihalasli dedi ki...

Canim benim neden bu kadar paraya ihtiyacin oldugunu anlayamadim ama senin icin anladigim kadari ile bu konuda ehil birine sorucam ;)
Yalniz burda gece yarin sorarim ama sana soylenenden farkli cevap verir mi bilmiyorum.
Umarim hallolur.Sevgilerimle

Hande dedi ki...

Elifcim, bu konularda fazla bilgim yok maalesef. Ama bir şekilde çözüme ulaştıracağına eminim. Senin için hayırlısı olsun canım.

zeynep dedi ki...

Allah yardımcın olsun..hiç bilmem banka kredi işlerini sana bi tavsiyem olamayacak..ama dualarımı ve iyi dileklerimi gönderiyorum..inşaallah en kısa zamanda işlerini halledip rahatlarsın..

Demet dedi ki...

Bu miktari ancak ev kredisi olarak alabilirsin, baska turlu ise projelerin varsa destek olarak bi yerlerden bulmaya calisabilirsin(Kosgeb, Tubitak vs.). Kolay gelsin..

ebru dedi ki...

Elif Hn,ben de pek inanmazdim su mars jupiterin etkisine girdi dikat edin,aman uranus geliyor cekilin,onemli karar vermeyinleri palavra zannederdim,son birkac postunuza baktim,ay ne karamsar olmus,bi baksaniza su uranuslere,marslara,belki ise bile yarar.;\

Adsız dedi ki...

bu ülkede bir uzm.dr bu kadar parayı bulamıyorsa hakikaten düşündürücü.gerçekten de büyük bir meblağ.elif ne desem bilemiyorum ama Mevlam neylerse güzel eyler.belki de bu diyarda kalmanda bir hayır vardır?bişeyleri çok zorlayınca olmuyorsa maalesef kadere teslim olmak gerekebiliyor-hayallerini hayatını unut gitsin demiyorum-ama şu durumda mantıklı düşünmekten başka ele gelen birşey yok.kızacaksın belki okadar yazdın hayallerime sahip çıkmam için diyeceksin ama aması var.elindeki işi yeteneği mesleği kullanmaktan başka çaren yok..benim de çarem yok.bu yıla kadar inatla zorladığım mesleğimin benim için hayırlı olmadığı yaşadığım bir olay karşıısnda kafama dank etti.hakikaten de ne kadar zorladıysam benim o işi kıvıramayacağım inat edersem çok çok çok zorlanacağımı anlamam epey zamanımı aldı ama zararın neresinden dönülse kardır diyerek yeniden başladım herşeye bulunduğum karmaşa içinde hem de.çok şükür herşey o kadar güzelleşti ki.yapabileceklerimi kabul ettim.ben bu kadarım dedim.baskın yeteneğimi keşfettim.tabi bunda genç beyin dergisiin d etkisi büyük.şimdiye kadar çektiklerimi yaşanmamış saymıyorum kayıp yıllarım değil acı çektiğim kalbimin hep paramparça olduğu yıllar.onlar beni olgunlaştıran büyüten yıllar oldu.şimdi buradaysam bedelini ödedim buraya gelebilmek için bu akla bu mantığa bu olgunluğa erişebilmek için o yollardan geçmek zorundaymışım dedim.yaşadıklarımı tahmin bile edemezsin ama çok şükür.şimdi kalbim hafiflemiş gibi hissediyorum.doğru yola girdiğime inanıyorum..isyan etmiyor anlamaya çalışıyorum.anlayamdığım yerde herşeyde bir hayır varmış sözüne sığınıyorum.blogumu yazmaya devam ediyorum.yazdıkça bilgimi paylaştıkça bilgim artıyor.
bilgini yaşadıklarını senin belirlediğin ölçüde paylaşman lazım elif.yazdıkça öğrendikçe paylaştıkça rahatlayacak büyüyeceksin.
hayatla inatlaşılmıyor.ben de çok inatlaştım çok keskindim.ço kserttim.artık anlamaya olgunlaşmaya başladım.lafa laf söze söz bir insandım.çok keskin yani.cam kırıkları gibi.kırıldıkça da keskinleşiyordum.bu zamanları suya yazı yazar gibi yazaman lazım vakti gelince bu dikenli yolalrdaki yürüyüşünü bititrince hepsini silmek için.unutmak için.
şu an dikenli bir yoldasın.böğürtlen dikenlerini getir aklına.böğürtlen topladın mı hiç? böğürtlenleri hayatındaki güzel şeyler hedeflerin olarak düşün.hayatı da sağında solunda böğürtlen çalıları olan bir yol gibi düşün.eğer böğürtlen yemek istiyorsan çok dikkatli alman lazım ucundan toplanır böğürtlen