14 Haziran 2010 Pazartesi

kendini bilmeme hali.

en sinir olduğum şeydir sahip olduğu statüden hemde kendinin çabası emeği değilde , eşinin ailesinin durumundan dolayı elde etmiş olduğu statüden dolayı kendini beğenmişlik hatta kusura bakmayın ama kendini bir ... sanma hali..
dünden beri canım sıkkın kendimi toparlamaya çalışıyorum.derken sabah poliklinikteyim 4-5 hasta baktım.bi hastaya reçete yazıyorum.içerde hasta varken kapının ağzında bir bayan tabiri caizse dikilmeye başladı.ağız yüz ifadesinden bekletildiği için uyuz olduğu belli.içerdeki hastamın işini bitirdim.buyrun dedi.ama sanırım beni pek benzetemediki.
-nassssıııııı yaniiiii modunda suratıma bakmaya devam etti.
bende buyrun bayan ne şikayetiniz vardı dedim.oda okuma yazma bilmeyen antisosyal hastalarımın söylediği şekilde cevap verdi.
-kaaaaaaallllppppp!!
allahım nasıl sakn durdum bilmiyorum o tavra ve kendini bilmezliğe.
bende dayanamadım ki özel hayatımın aksine iş hayatımda çok çok sakinimdir.
-vayyyyyyyyyy!!!!!doğru yerdesiniz!!dedim.
can sıkıntısından hastaneye geldiğini belli eden oram buram batıyo çıkıyo tarzında yakınmaları dinledikten sonra dişimi sıka sıka muayenesini yaptım.
ekokard. için odaya aldım.kapaklarında problem var ama ben dünkü çocuk olduğum için hatun bana söylemiyor.beni sınıyor aklınca.
bu tetkik daha önce yapıldımı şu probleminiz var dediğimdede
-aaaaaa ivetttt yapılmıştıııııı...tarzında cevapla beni bitirmiş oldu hatun kişi..
kendisi saygıda kusur ettiğim için beni şikayet etmiş bugün..
ohh sefam olsun dedim bende başhekime..işim olmaz böyle hastalarla..
.... eşi yazılı karneside kendisinin olsunnn mümkünsee.
bana gerçekten hasta olup yardımıma ihtiyacı olan, insan gibi insan olan hastalarım yeterde artar bilee..

Hiç yorum yok: