27 Haziran 2010 Pazar

şu an itibariyle..

bi yandan pubmed'den yayın indiriyor,bi yandan arjantin-meksika maçını izliyorum..
sağ yanımda börek-yaş pasta-kurabiye üçlüsü ve bir koca bardak demli çay.
sol yanımda kuzunun oyuncak atı..
printer'dan çıktı almaya üşeniyorum.daha fotoğraflar çoğaltılacak.yarın poliklinik günüm..
off off bu hafta çok yoğun olacak.kuzunun kontrolü ve aşıları var randevu alıcam.
akrabalara kuzu adına hediyeler hazırlayıp göndericem.
maliyeye uğramam gerekiyor.
defterime notlar aldım.iyiki alıyorum yoksa hoop unutuyorum .teee neçe sonra derler bizim orda iştee teee neçe sonra hatırlıyorum aaa şunu yapıcaktım diye..
cuma ve bugün akşam saat 17.00den sonra hava muhteşem oldu..kendimizi üniversitenin kampüsüne attık.çimlerde oturdum,şöle başımı kaldırıp gökyüzüne baktım çamların arasından,derin derin nefesler aldım.. ah bide deniz olsaa nolurdu sanki...
bu yaştan sonra gene sınava gene sınava çalışıyorum.okadar içime işlemişki ders çalışmak çalışmaya başladım başlayalı ki yaklaşık10 gündür kendimi daha iyi hissediyorum.tıbbın dayanılmaz mazoşistliği bu olsa gerek:))

not:ben kendimi dal kimin hissetsemde almış başıma gitmiş olduğumu görmemei sağlayan o fotoğrafları çeken kardeşime teşekkürü bir borç bilirim.bugünden itibaren simit şeklindeki doğum sonrası 3-4 kilo acilen verilecek o kadar..

Hiç yorum yok: