16 Temmuz 2010 Cuma

diyetmiii oda ne?

yıl 1995 fakulteye giriş kilo:45
2001 fakulteden mezuniyet kilo:49
2008 hamilelik öncesi kilo:50
2009 doğumun hemen öncesi kilo:70
2010 kuzu 1 yaşında kilo:57
sinirlerim çok bozuldu ama..tamam hamilelik öncesi kotlarımı giyiyorum ama göbek fırlıyor,basen löp diye oturuyor:))
1 yıldır '' aaa acıktım canım '' diyip gecenin 10da çeyrek tost üstüne bi dolu meyve üstüne meyve suyu yiyip cukkadanak yatmışlığım var her gün amaaaa...napimm acıkıyodumm yada ben oyle hissediyordumm..ama artık buna bir son veriyorum.
benki hamilelik öncesi tek giyebileceğim pantolonları mangoda bulabilen 34 bedenlerini denemeden alan biriydimmm...
hey gidi heyy..
amaa evren sana diyoruuum.huuu.artık pozitif enerjimi ne istiyosan ondan yayıyorumm.:))ben şişman değilim ve şu can simidi bölgeyi vermeyen ne olsun bak görr!!!
demedi deme sonraaaaa....

5 yorum:

prenses dedi ki...

34 bedenmi valla ben 38 bedene düşsem göbek atıcam arkadaşım.şanslısın bence göbişide biraz egzergizle yok edersin.ben ne yapayım:(

ayşegül dedi ki...

hadi bakalım,kolay gelsin :)

elif dedi ki...

prensescim valla azmin elinden bişe kurtulmaz.hırslanmak için benim yaptığımı yap.giy üstüne ancak olan kumaş pantolonunu,üstünede öyle bol değil dar bir tshirt ünü.geç boy aynasının karşısına.bi bak kendine.varya ben bu görüntümü düşünüp bırak diyet yapmayı kaşektik bile olurum:)dur dur eve bir iki tane daha ayna asayım ben:)
ayşegülcüm çok teşekkürler.haber veririm gelişmelerden...
sevgiler..

Demet dedi ki...

Ah ben tam 10 gun once boyle aynada kendime bakip diyet diyet naralari atiyordum ama dun en sevdigim cikolatayi bulunca 3-5 kutu almadan yapamadim, ustune bir barbeku olayina girisince bugun bakiyorum da kilom aninda ters u donusu yapti. Yok yok spor olmadan olmuyor ama. Bi de ben daha dogum bile yapmadim ama normal kilomun 8 kilo ustundeyim. Uhuuuu :)

elif dedi ki...

yok yok pes etmek yook..tamam birazcık ara vermiş olabilirsin ama pes etme.dediğiim gibi aynanın önüne git bi bak kendine..hemen herşeyden vazgeçeceksin bak gör.
oyle sıkı bir şeyler yapmıyorum.2 lt su içiyorum,eskisi gibi tabaklar dolusu yemiyorum ve akşam 19dan sonra abur cubur peşinde koşmuyorum.bilinen şeyler yani yaptığım..
ne diyoruz evrene..
biz zayıfızzz ve sadece dengeli besleniyoruz..:))