12 Temmuz 2010 Pazartesi

şöyle derin bir nefes..

akşam hastaneden geldikten sonra kızımı alıp yürüyüşe çıkıyorum.
bu akşamda öyle yaptım.akşam 19:00 gibi hava iyice serinlemişti.(bu arada burası bile 32 derece diğer yerleri düşünemiyorum.)
gün içinde sorunlarla,hırslarla,dertlerle,tasalarla okadar doluyoruzki o günün hayatımızdan bir gün olduğunu ,bugünün bir kaç saat sonra dün olacağını unutuyoruz.
yürüyüş yaptığımız yer kampüs.
bi ara başımı kaldırdım.gökyüzüne baktım.güneş yeni batmıştı. dağların arkasında kalan kızıllığına bakarken şöyle kocaman bir nefes aldımm..ve şükrettim...
herkese sağlıklı mutlu günler..
herşey kalbinizden geçtiği gibi olsunn..

2 yorum:

Porti dedi ki...

70. izleyiciniz olmaktan gurur duydum :)
PORTİ'NİN DÜNYASI.BLOGSPOT :)

elif dedi ki...

ne demek ben gurur duydum..
hoşgeldiniz tekrar..
sevgilerr..