18 Nisan 2010 Pazar

devekuşu misali:)

evet şuana kadar zamanki devekuşululuğumun(nasıl bir kelime yarattıysam artık:)) sonuna gelmiş bulunuyorum.
sınırları kaldırmanın,arkadaş çevremde pek göstermesemde sosyal fobi halimin bittiğinin resmidir bundan sonrası:)
neredeyse tavan yapan bakımsız pakize halime sabahın köründe kuaföre giderek son noktayı koymuş bulunuyorum..kendime geldim desem yeridir.aşkısıda yanımda olmadığımdan iyice salmışım kendimide farkında değilim.
yapamam dediğim şeyler arasındaki kişisel bakım ve makyaj olayınada giriyorum artık..duyduk duymadık demeyin.tamam işim gereği yapamasamda en azından cahillliğime son vericem.
blog blog gezerken
http://shewolfcosmobeauty.blogspot.com/2010/04/size-guzel-hediyelerim-var.html
'e rastladım.aklınızda olsun dedim.belki biz oluruz şanslılar..
sevgiler herkesee..

Hiç yorum yok: