26 Nisan 2010 Pazartesi

ev dekorasyonu-feng shui:)



sanki bu yakınlarda ev döşeyecekmişim gibi dekorasyon merakım arttıkça artıyor bu ara.ki ben evlenirken bile 1 ayda ev döşemiş '' ammaaann nolcak sanki'' deyip ilk gördüklerini almış biriyim.kocammaaan dekorasyon dergi arşivim,birkaç iç mimari kitabım,başının etini yediğim 2 mimar arkadaşım olmasına rağmen böyle yaptım işte.
öyle hıı bunlarmı varmış diyede bakmam o dergilere,sayfa sayfa satır satır incelerim...
istanbula ilk geldiğim haftasonu kendimi çukurcumaya atmıştım..ev arkadaşlarım beyoğlunda bebekteyken ben çukurcumada bir antikacıda koca bir günü geçirirdim.ne günlerdi ama.keşke şimdi gene gidebilsemm..
Elle Dekor'un bu ayki sayısı inceliyorum bu ara.daha doğrusu mart-mayıs sayısı..çok başarılı bence..kesinlikle öneririmm..birkaç sayfayı kıvırıp işaretledim bilee:)
kelebekli bir yastık,bir mücevher kutusu,muhteşem bir halı,çok başarılı bir kitaplık aklımda kalanlar sadece..
http://www.elledecor.com.tr/103/index.php?sayfa=10 : bu sayfada kabaca bakabilirsiniz..
fotoğraftanda anladığınız üzre feng shui merakımda aldı başını gidiyor...masamdan ve odamdan başladım düzenlemeye ama ev düzenlemesi mümkün görünmüyor.eğer istanbulda olsam eşim ok derdi ama şimdi burda gelde anlat annemle babama...ben hiç yormamaya karar verdim kendimi:))yorumlarına bekar evimden deneyimliyim çünkü:))
sevgiyle kalın..

Hiç yorum yok: