29 Nisan 2010 Perşembe

istanbul özlemi..




şimdi yazıyı okuyan istanbuldaki arkadaşlar : amaaaannn nesi özlencek bu şehrin trafik,kalabalık,stres vs diyebilir.ama ben istanbulun trafiğini,kalabalığını hatta stresini bile özledim:(
burnumda tütüyor valla moda,nişantaşı,bebek,kalamış,beşiktaş,cihangir,beyoğlu....off offf...benim yerimede şöle bir arkanıza yaslanın,derin bir nefes alın ve etrafınıza alıcı gözlerle bir bakın...ben sizin benim yerime aldığınız nefesi, gördüğünüz istanbulu hissederim merak etmeyin .. ve eğer orda gerçekten mutluysanızda tüm kalbinizle şükredin olurmu?
sevgiyle kalın..

4 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

hayır ben öyle demiyorum ben burdayken bile özlüyorum burayı..çünkü iş güç arasında güzelliklerini göremiyorum..

elif dedi ki...

hafta sonu geldi işte sevgili zeynep.umarım haftasonu tadını çıkarabilirsin istanbulun.sonra benide haberdar et olurmu gezdiklerinden gördüklerinden...
sevgiler..

Benhurum dedi ki...

Bende bahsettiğin bu güzellikleri çok seviyorum İstanbul'daki tüm zorluklara rağmen:) senin içinde deriin bir nefes alacağım merak etme;)

elif dedi ki...

sevgili ayşen istanbul böyle bişey işte..zor ama çok çok güzel..nefes için teşekkürlerr içim ferahladı desem:)
sevgiler..