8 Mayıs 2010 Cumartesi

anneler günü öncesi..


cuma günü hastanedeyim.toplantıdan çıktım polikliniğe geldim..bi hastayı muayene ettim reçetesini yazarken telefon geldi kapıda paketiniz var diye..personelimiz gidip getirdi..kocaman bir çiçek..kırmızı güller,kavuniçi güller,karanfiller...gözlerim doldu:)üstünde de ''bu çiçeği babamdan gizli gönderiyorum.seni çok seviyorum anne'' yazılı bir not..notu okuyunca gözlerde biriken yaşlar indi tabi:)bi güzel ağladım...içeri giren yaşlı teyze teselli etti...burnumu çeke çeke muayene ettim kadıncağızı:)kırmızı gözlerle dolandım sonra hastanede akşama kadar..
ilk anneler gününü kutluyacak acemi annelerdenim bende:)
hayata daha bir farklı daha bir güzel daha bir şükrederek bakmayı öğrenen şanslı insanlardanım.
28 hazirandan beri bi farklıyım ben.hayata daha özenli daha düşünceli bakmayı öğrendim...sabrın ne demek olduğunu öğrendim,sorumluluğun ne demek olduğunu öğrendim.önceliklerim değişti:)
daha öğrenecek çok şeyim var..
bu akşamdan tüm annelerin anne adaylarının anneler gününü kutluyorum..minik kuzularımızlaa nice yıllaraa:)
minik kuzucum senide parlayan gözlerinden yumşak yanaklarında fındık burnundan beyaz bacaklarından öpüyorummmm:)
seni çok seviyorum canımcımmmm:))

Hiç yorum yok: