2 Mayıs 2010 Pazar


yağmurlu birgünde görmüştüm seni
üstünce çubuklu formalar vardı
bir anda tutuldum aşık oldum ben
hayatın anlamı siyah beyazdııı.
Ölümle yaşamı ayıran çizgiii
siyahla beyazı ayıramazki
her yolun sonunda ölüm olsada
SeVenLeri kimse ayırmazki!!!!


sabahtan beri ağzımda beşiktaş tezahuratları..
bu iki şey demek oluyoorrr..
biirrrr:moralim bozuk,canım sıkkın,umudum kırılmış bilinçaltım toparlanmak istiyor
ikiiii:tabiri caizse maçım (izleyesim) gelmiş.ama ole tv karşısında felan deil gidicem inönüye,alcam biletimi,çekirdeğim elimde,tezahurat edicem..off off.
sanırım ikiside var bende bugün:(
hey gidi günler benki tek başıma giderdim maçlara..hani kız başına gidilmez derler yaa külliyen yalan.
yanımda gidicek birilerini bulamazdım maça(evet bencede inanılmaz.. bir bayan olarak maça gitmek istiyorum ama arkadaşlar yaaa yok felan diye mırın kırın yapardı:))yada gidecek kişi bulurdum bilet olmazdı..)
o yüzden tek başıma giderdim maçlara..ama tek başıma gidiyorsam kapalı tribüne gitmem.içim gider ama genede gitmem:)sizinde aklınızda olsun.maç kapalıdaki kadar zevk vermez ama numaralıya gidin.çünkü bizim çarşının ne yapacağı belli olmaz.yanlış anlaşılmasın kesinlikle ve kesinlikle size yada bir başka bayana ters bir hareket olmaz.hatta bilakis korunur kollanırsınız.ama çevrenizdeki bir grupla başka bir grup arasında bir elektriklenme olur arada kalanlardan olabilirsiniz oyüzden diyorum..

öncesi ayrı güzeldir maçların.motorla karşıya geçersin.üstte forman vardır.hava buzgibi olsada inadına üstüne bişey giymezsin formanın.şampiyona oturup kokoreçini yersin.sonra stada kadar o muhteşem yolu yürürsün.
stad yavaş yavaş dolar.başlarsın tezahuratlaraaa..sesin kısılır.genede geride kalmazsın kimseden..
maç sonu yensende yenilsende başın dik çıkar inönüden.eve gidersin ama adrenalinden uyuyamazsın.döner döner durursun yatakta:))
ben böyle fanatik beşiktaşlıyken eşimde fanatik fenerlidir bu arada .buluştuğumuz ilk gün üstümüzde formalar önce bjk sona fener maçını izlemeye gittik okadarını diyeyim sizee..
nostalji olsun açıp bir kaç maç özeti izleyeyim bari kızım uyanana kadar..moralim düzelsin biraz:)

Hiç yorum yok: