11 Mayıs 2010 Salı

olup biten

-bi doktor arkadaş gözümü korkuttuda,haftalardır yaptırmam gereken ultrasonu sonunda yaptırdım bugün.şükürler olsun bi sıkıntı yokmuş..ama diyalogda hasta tarafında olmak sıkıntıdan sıkıntıya girmeme yettide arttı bile..

-öğleden sonra hiç hasta gelmedi polikliniğe..muhtemelen gün boyu yağan dolu ve sağnak yağmurun etkisi var bunda..hayır alışmışım yoğunluğa bi garip hissettim kendimi:)itiraf ediyorum içimden çalışmakta gelmedi(ki bi yığın makale var okumam gereken)bende kendimi diğer polikliniklere attım,dolandım durdum 1,5 saat...

-sabah vizitini yaptıktan sonra 15dk hastanenin önüne çıktım.günlerdir ilk defa güneş vardı,zaten saat 10:20de deyağmur başşladı tekrar:( yüzümü güneşe döndüm,karşıki dağlara bakarken kendimi deniz kıyısındaymış gibi düşledim,derin derin nefes aldım.çok iyi geldi.ama bu mutlu an uzun sürmedi.burda napıyosun diyen başhekimin uyuz sesiyle kendime geldim.kapısının önünde onu bekleyen okadar kişi varken nerden haber aldıysa artık orda olduğumu,gelip taciz etmek gereği duydu kendisi..yaa saabırrr...

-içinde bulunduğum durum ve karşılaştığım sorunların yüzde biriyle karşılaştığı halde dağıtan kişileri görünce şaşırıp kalıyorum ben.tabii her insanın eşik değeri farklıdır ona diyeceğim yok ama bu kişiler kendilerinin başında bu sorunlar yokken ben sorunlarımı anlattığımda bana ahkam kesiyorlardı büyütüyosun diye...

3 yorum:

Hande dedi ki...

başkehim, müdür, patron, şef vb bu tarz zamanlamalarda çok iyidirler. harıl harıl çalışırken denk gelmezler, ama 2 dakkalık molada bile bulurlar hemen :)

Pastel Renkler dedi ki...

Elifcim benden sana nacizane bir ödül ;)
http://pastelvepastel.blogspot.com/

elif dedi ki...

hande çok haklısın:)deli oluyor insan vallahi..bölee bütün gün hiçbi iş yapmıyormuş gibi karşılaşıyosun ya olmadık yerde:)

pastelcimm çok teşşekkürlerr..çok sevindim,çok naziksin..hemen cevaplıyorum bende:))